marți, 24 februarie 2009

Omul-calea spre cunoastere

"Cunoasterea este prin ea insasi putere"Francis Bacon

Mereu in cautare de raspunsuri si oameni!Fiecare om are o poveste si e atat de frumos sa o descoperi. In fiecare zi descoperi un nou paragraf,un nou indiciu si niciodata nu intrevezi finalul.Oamenii sunt povesti fara finaluri,caci si atunci cand mor te gandesti ce ar fi fost daca...ar fi fost un om bun....si ii creezi tot felul de alte noi paragrafe...de povesti...intr-o poveste terminata...
Complexitatea unui om consta tocmai in simplitatea sa...E cu atat mai complicat si mai interesant cu cat e mai simplu si mai curat fara interventia factorilor mediului ambiant.
Privesc oamenii ca pe niste carti cu informatii infinite si secrete numeroase si imi palce sa citesc cat mai mult cu putinta .
Ador sa descopar oamenii si sa invat sa-i cunosc,sa-i citesc oarecum.
Suntem "cazuri" interesante unii pentru altii si nu as putea concepe viata in singuratate si fara oameni in jurul meu.As fi lipsita de cel mai important lucru de care viata mea depinde: CUNOASTEREA!
Degeaba exista internetul,cartile,profesorii...omul e cea mai importanta sursa de informatie...daca nu ar fi el...
Iubesc oamenii care nu isi arata caracterul inca de la inceput,care sutn asa numite enigme,care se lasa descoperiti pe parcurs si care au ceva de spus.
Incerc pe cat posibil sa ma inconjor de astfel de oameni,de aceste roamane cu final incert...

4 comentarii:

  1. sa inteleg ca de aici si anonimatul....misterul tau?

    RăspundețiȘtergere
  2. aham:) am inceput sa ma obijnuiesc cu asta...si deja sa creez un personaj in jurul tau :P

    tare sunt curios daca personajul va "murii" cand voi afla oficial adevarata ta identitate...hmmm...ramane de vazut :D

    seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Razvan:Probabil nu vei afla niciodata identitatea mea adevarata...si daca ar fi sa o aflii,persoanjul meu nu va muri niciodata,pentru ca intotdeauan voi avea ceva nou de spus,ceva nou de adus in fata celorlalti.Nu ma las descoperita asa de usor..sa zicem ca imi palce sa las multe de itneles,dar niciodata siguranta ca ceilalti au dreptate in ceea ce ma priveste:)

    RăspundețiȘtergere