joi, 11 iunie 2009

Putina analiza a realitatii

Vorbeam cu un prieten si mi-a spus ca ii plac oamenii "indragostiti",pentru ca zambesc mai mult si sunt "altfel". Ma rog,parerea mea e ca oamenii "indragostiti" viseaza mult pream ult si isi fac tot felul de sperante....nu ca ar fi rau sa visezi si sa speri,dar ...decat sa traiesti un vis mai bine incerci sa fii cu capul pe umeri si cu picioarele pe pamant. Din posturile mele anterioare ai crede ca sutn indragostita nebuneste si ca nu pot gandi limpede. Din pacate sau din fericire nu-i chiar asa... Sunt intradevar o mare visatoare dar incerc pe cat posibil sa imi pastrez ratiunea cat mai treaza cu putinta. In general fug de ceea ce stiu ca mi-ar face rau , poate ca o sa spunet ica sunt lasa. Nu stiu exact cum sa ma numesc ,ideea e ca in geenral fug cat sa imi revina ratiunea si apoi totul e okey. Prefer sa fiu putin antipatica decat sa ma las purtata de valurile emotiilor si sa pic in cap. Nu de alta dar am invatat ca am coarne si nu aripi. Emotiile si sensibilitatea nu prea m-au ajutat pana acum ,fiind si o fire extrem de impulsiva. Pentru ce sa iubesc nebuneste si sa ma arunc in torentele de vise pierdute ale unei iubiri ? Pentru ce sa cred ca exista cu adevarat acest sentiment "pur" cand vad in jurul meu ca "dragostea" e redusa la ceva strict trupesc si ca desi iubim pe cineva il ranim si de ce nu ,umblam cu gandul si nu numai si dupa alte persoane...?...Da ,poate ca sunt "defecta" cand sper al acel ceva in care fidelitatea se imbina cu intelegerea si cu pasiunea,cine stie? "Suntem tineri si vrem sa ne distram" ,da...bine...si? asta inseamna ca trebuie sa ii ranim pe cei din jur? Uneori ii invidiez pe cei cu relatii "normale" si "serioase" ,dar cand ma gandesc ca pana si relatiile astea se duc pe apa sambetei dupa 2 -3 ani...
Nu stiu,nu reusesc sa inteleg de ce in loc sa pastram sentimentul acesta atat de curat la inaltimea frumusetii sale ,ne batem joc si il coboram la un rang pe care nu si-l merita... Deplang "nebunia" iubirii din zilele noastre si sincera sa fiu ma bucur ca ma pot controla ...Poate ca totusi eu sunt cea care greseste pentru ca stau si analizez pana in panzele albe totul...

2 comentarii: