joi, 23 iulie 2009

Putin praf de stele


O noapte plina de stele iti poate readuce speranta sa zbori...Privesti si esti mic atat de mic ...itit imaginezi ce se afla dincolo de "nisipiul alb,gheata si sorii" care ne incanta serile ...Un zambet cu inteles al celor dragi o privire cu sclipiri de stele si incepi sa crezi idn nou ca lumea e a ta...Nimic nu se compara cu parul fluturat in vant cu zborul imaginat si cu naoptea calda de vara... Visez ...si sunt din nou copil...Rad din orice curat...rad si zbor...noaptea e atat de prietenoasa si atat de calda... Apa raului imi sopteste din nou ca visele se pot implini daca imi doresc cu adevarat...si in jurul meu prieteni... Sunt norocoasa...Atatia oameni care tin la mine,atatia oameni care isi fac griji si care incearca sa imi indeplineasca dorintele... unde am fost pana acum ? In ce bezna ma ascunsesem? Am deschis ochii largi si am vazut un catel...cu ochii blanzi si catifelati...un strop de dragoste intr-un suflet atat de mic ...Am intors capul si vad inca 4 perechi de ochi...ai prietenilor mei de data asta...acel licar de "insemni ceva pentru noi" ...Duitatea si seriozitatea de fatada a unuia,sufletul de copil al altuia,zambetul tamp al indragostitului si speranta altuia...o combinatie de atatea sentiemnte ...indiferent de ce vreau sunt legata de fiecare persoana care imi iese in cale...o parte din mine , un mic atom se imaprte pt fiecare persoana ...imi vien sa rad ,imi vin in cap imagini ,cuvinte ,replici si fete ale tuturor oamenilor din viata mea ..si ma simt atat de bine...Mi-e cald...cald sufleteste... Acum cateva zile unul di nei m-a intrebat "tot cuminte esti?" si replica mea a fost "de ce as vrea sa fiu altfel decat ma stii ?" i e adevarat...de ce as vrea sa ma schibm pentru cei din jurul meu...so "i choose to be me" . De ce as vrea sa fiu altfel daca eu nu ma simt bine? prefer sa fiu eu si sa ma simt eu bine >>>cred ca asta e cel mai important>>>pemntru ce sa ma "chinui"? Stele mi_au spus un secret si au atat de multa dreptate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu