luni, 19 decembrie 2011

Nu pot opri timpul pentru o luna...nu ma pot opri sa fiu eu ...pentru nimeni... Dragostea, o suferinta mult prea amara pentru clipele de fericire pe care le produce...nu pot opri nesiguranta cu sentimentele mele...nu pot opri egoismul cu mangaierile mele...nu ma pot minti la nesfarsit ca dragoste nu cere sacrificii si nu ofera compromisuri...nu pot rade ..nu pot plange...timpul ...lumea...distanta...totul e impotriva mea...poate chiar si eu...Nu pot oferi mai mult decat am oferit si nu pot primi mai putin decat am oferit...nu pot trai la nesfarsit cu daca...si filosofie...confuzia mea...caderea mea...aripi taiate...vise facute scrum..sperante ucise...Iubire?:))) un cuvant ce nu isi are sensul, nu isi are locul in viata, inima, sau vorbele unui om...totul este o iluzie....Daca iubesti nu arata acest lucru si vei fi vazut ca un indiferent, arata si vei fi calcat in picioare...Cand crezi ca ai gasit...omite acest gand...e doar o parere..cand stii ca e ceea ce vrei...regandeste totul de la zero...nu exista NOI...exista DOAR TU...omul este in realitate singur...doar el se schimba...ceilalti raman la fel...independent de noi...nimic nu e ce pare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu