duminică, 2 mai 2010

"Mi-e dor de tine, stiu ca gresesc ca iti trimit mesajul,de cand nu ne-am vazut probabil ca acum ai pe cineva,si probabil ca daca este langa tine ma va uri, dar iti simt lipsa...Ma mai gandesc uneori (poate mai des decat ar trebui) la tine ...si ma intreb ce ar fi fost daca...daca as fi avut curajul sa te astept ...Cum ar fi fost daca ...daca ..."
...........
"Cine esti?"
.....
"Ah...Nu stii cine sunt..dragut ..mi-ai sters numarul ...m-ai sters definitiv din viata ta ,dragut ...Nu ma asteptam sa mi-o iau atat de dur ,dar asta este viata merge mai departe...sunt acea persoana care a investit sentimente si s-a ars,sunt acea persoana de care ti-ai batut joc si atat..."
.....
"Dar da ,la naiba,in pofida tuturor acestor lucruri mi-e dor de tine si am nevoie sa imi fii alaturi....Te...."


...."ADIO!"....

3 comentarii: