luni, 24 mai 2010

Ploua! De vreo doua saptamani ploua intr-una. S-au dus toate planurile de prajit la soare. Sute de lcururi de facut. A venit si perioada sesiunii. Ma gandesc la toate si nu ma gandesc la nimic. Am pierdut notiunea timpului. PArca sta ,dar parca fuge. Nu stiu. Sunt dezorientata. In ce parte ar trebui sa merg acum. Ce cale ar trebui sa urmz. Se asteapta de la mine sa fiu responsabila, sa am capul pe umeri, sa stiu ce vreau de la vitata, sa imi fac o cariera, eventual sa imi intemeiez o familie si sa STIU. Dar nu...nu stiu ce vreau. Nu inteleg de ce trebuie sa crestem si de ce din ce in ce mai mult apar alte lucruri carora trebuie sa le facem fata. Ca de exemplu eu stau si ma intreb ce naiba pot face eu si la ce ma pricep. Pai...cma la nimic. Nu sunt pasionata de ceva ...nu am vise de viitor. E ca si cum viata mea e la o rascruce si poate ca intr-un fle ma apropii de final. Nu stiu. Dar daca maine ar fi ultima zi. As fi multumita? Am atatea lucururi pe care nu le-am facut,atatea greseli pe care nu am ajuns sa le repar,atatia oameni carora as vrea sa le spun imi pare rau... As vrea sa am timp...dar simt cum timpul e din ce in ce mai firav. Trece...totul trece si nu stiu ...oare ce e constant? Ce e rezistent si constant ...nu stiu ...probabil ca nimic..........................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu