marți, 20 iulie 2010

- Stii ca tot ce voi fce este sa iti ranesc inima, nu sunt usor de multumit...plus ca mai spun si o gramada de minciuni...crezi ca imi poti face fata?
- Stii ca nu vreau decat sa ma joc, acum ... nu ce caut nimic serios, sa ca cel care s-ar putea sa sufere ..esti tu.
- Iti dai seama ca e un pariu pe care nu am sa il refuz, sa te vad de ce esti in stare, draga mea...
- Indiferent de ce se va intampla intre noi nu ma voi indragosti de tine. Promite-mi ca nu o vei face nici tu!
- Nu e nevoie sa iti promit, nu te mai flata atat ... nu ai nicio sansa sa imi inmoi inima!
- Mai vedem noi...
- Esti cam sigura pe tine... nu crezi? Ai grija sa nu pici in propria-ti plasa...
- Si ca veni vorba de siguranta si ...modestie. Ha Ha...
- Start the game!
- Let's play it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu