joi, 7 mai 2009

Scrisoare catre TINE

Sunt prinsa in mrejele unor sentimente contradictorii...Mi-e greu sa ma abtin sa nu te tin in brate cand am ocazia de a sta cu itne...Mi-e greu sa nu iti sarut buzele dulci si sa nu iti privesc in voie ochii verzi ,senzuali.Intreaga ta persoana ma atrage cu o forta supraomeneasca pe taramurile dezinhibitiilor...Ma simt libera si imi place! O ora langa tine e de ajuns ca o saptaman sa iti duc dorul si sa nu stiu ce e cu mine..Mi-e dor de tine cand nu iti vorbesc...mi-e dor si uit de toate...Uit uneori sensul cuvantului "a trai". Clipe ..clipe de visare care ma poarta printre nori si ma fac sa zambesc prosteste cu gandul la tine! Merg pe strada si privesc in jurul meu,vad chipuri frumoase ,pline de viata si simt ca sunt ca o somnambula. Ii vad si totusi trec indiferenta.Sunt ca un om beat ce a doau zi nu-si mai aduce aminte decat portiuni. O ceata bolnava a pus stapanire pe mintea si sufletul meu. Confuzie totala si uitare de sine. Astept momentlee acelea cand voi fi din nou libera uc nerabdare.Si totusi e atat de simplu cu tine.Nici implicatii ,nici sentimente,nici prezenta permanenta...Dar oare simplitatea asta nu e lucrul care ma doare cel mai mult?Ma intreb daca lucrurile ar stat altfel,as mai simti la fel?Asm ai fi la fel de dezorientata si de confuza?
Misterul unei persoane consta in faptul ca niciodata nu reusesti sa o cunsoti indeajuns de mult.Misterul tau consta in faptul ca stii ce trebuie sa faci sa ramai o enigma desi iti dezvalui persoanlitatea si gandurile si intentiile putin cate putin.
Dar tu ma vezi? Treci zile intregi pe langa mine si nu ma vezi.Ma auzi cand incep sa iti strig numele in vis? Intelegi cuvintele mele nerostite si gnadurile mele ascunse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu