marți, 2 martie 2010

In fiecare zi imi dau seama ca unele decizii ne influenteaza intr-o foarte mare masura relatiile cu cei din jur. Am inteles ca uneori poti cunoaste sute de oameni dar ca sa numesti macar un prieten pe cineva din aceasta multime esti maret. Oamenii sunt dificili. Caractere diferite , dorinte diferite...lumi diferite... Factori interni si factori externi afecteaza sentimentele. Sinceritatea , in zilele noastre este oarecum apreciata ,dar mai mult ii sperie pe cei din jur. Daca nu poti sa te modelezi si sa TACI esti marginalizat. Sute de fete cunoscute si ...ma intreb daca am vreun prieten. Recunosc, ma simt singura si stiu ca undeva ,pe parcursul relatiilor mele cu oamenii am gresit. Nu reusesc sa imi pastrez prietenii. Apar sute de intrebari : gresesc eu atat de mult ,sunt chiar atat de greu de inteles, sunt o persoana dificila... si de aici apar unele concluzii, poate ca totusi sunt o persoana antisociala desi sunt sociabila. Tinand cont ca omul este o fiinta complexa creata din contradictii nu este exclus. Totul este relativ ,nimic nu este absolut. AR TREBUI sa ma schimb ,doar ca ...doar ca atunci cand ma prefac nu sunt eu si daca nu spun fix ce gandesc si simt am impresia ca mint si imi incarc sufletul si constiinta. Ma intreb ce e bine si rau...Nu reusesc sa gasesc o cale de mijloc. Poate ca totusi m-am nascut intr-o perioada prea tarzie pentru mine. Nu-mi gasesc locul. Nu pot privi cu indiferenta...pffff

9 comentarii:

  1. oamenii se lasa condusi de ceea ce gindesc si simt....iar ceea ce simt in ziua de azi e doar o avida dorinta materiala ce duce la rezultatul mentionat de tine...s-a uitat ce inseamna suflet...ce inseamna om ...si toate aceste efecte cer o elasticitate psihica ce chiar nu stiu daca poate fi atinsa.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim:si poate totusi ...toti dorim un singur lucru ..sa fim fericiti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. fericirea nu exista din punct de vedere personal..sintem duali din orice punct al createi si fericirea personala depinde de cei din jur...de fericirea lor

    RăspundețiȘtergere
  4. ce inseamna fericirea ?sau ce intelegi prin fericire ,caci foarate multa lume spune ca vrea sa fie fericita si isi doreste asta,dar cand ii intrebi in ce intelege si ce face sa fie fiericit nu prea stie ce inseamna si sa explice .deci ce intelegi prin fericire sau ce te face fericita?
    suntla munca si nu mam logat sunt gainusa nebunatica

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @gainusa nebunatica : fericirea inseamna a reusi: a reusi sa zambesti indiferent de cat de jos esti si cat de greu iti e , inseamna sa gasesti intotdeauna un motiv sa crezi ,sa traiesti, sa iubesti viata, sa speri:) sa fii fericit nu e greu. Intr-o mare masura tine de fiecare persoana in parte, de vointa :) ce ma face fericita? pe mine si o ciocolata ma paote face fericita :)) dar pe tine ce te face fericit?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. cine decide ce si de ce e o greseala? si nu conteaza la care din ele ne referim. crezi in greseli in stare absoluta? nu putem defini experientele nereusite ca si greseli, ceva tot invatam din ele.
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  8. @D: toti avem anumite principii de bine si rau ...si de greseli noi decidem daca ceea ce facem este o greseala sau nu:)

    RăspundețiȘtergere