joi, 17 iunie 2010

Ding.....Diiiing...Dong...."Ah cine naiba suna la ora asta?" "Sunt eu, Amintirea. Am venit sa iti aduc cadou o seara instelata cu mici fiori." "Poftim? Nu inteleg ce vrei..cine esti.." "Am venit pentru tine. Am simtit ca ai nevoie sa iti aduc o plimbare nocturna si o discutie lunga. Iti mai aduci aminte?" "Nu stiu despre ce vorbesti" "A trecut doar un an...e imposibil sa nu stii despre ce vorbesc" "Nu stiu...nu inteleg" "Ma refer la acea seara cu parfum de tei si trandafiri, cu un gust dulceag si cu o amorteala ciudata, cu o strangere de mana si inlantuirea suava a doua guri..." "E o poveste veche...si nu imi mai aduc aminte. Trecutul e lasat in urma, pentru ca acum am un prezent infloritor si fericit" "Adica ma alungi?" "Te rog sa intelegi, nu te cunosc nu pot primi cadoul"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu