miercuri, 23 iunie 2010

"Sunt un tampit. Ma prefac ca nu imi pasa, dar tot ce fac este sa ma gandesc la ea. Oare unde e? Oare cu cine e? Oare isi mai aduce aminte? De mine? De noi? De tot ce a fost candva? Intr-un fel cred ca am subestimat-o. Am crezut ca pot sa o fac sa fie a mea... Dar m-am inselat. A fost de ajuns sa nu o caut cateva saptamani si... am pierdut tot ce cladisem o vara intreaga. Am fost atat de furios si inca sunt. Am vrut sa ovad venind ingenuncheata sa imi cerseasca dragostea... si era cat pe ce, dar atunci m-am inmuiat, nu am mai stiut cum sa reactionez... Ma intreb daca in clipa in care era cel mai vulnerabil mi-ar fi daruit ceea ce imi doream. Ciudat, nicio femeie nu m-a facut sa imi pun intrebari si sa fiu confuz pana acum! O urasc! OH1!!! O DETEST!!!! Dar in acelasi timp, o iubesc atat de mult...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu