vineri, 10 aprilie 2009

Condoleante

http://www.youtube.com/watch?v=ltvKgBktivU Oare poti iubi pe cineva daca nu l-ai vazut niciodata in viata? Oare poti iubi o persoana doar pentru ca prietenul tau cel mai bun o iubeste? Poti sa-ti imagienzi frumusetea unei persoane si blandetea ei din povestirile cuiva?
Nu stiu ce sa spun,dar stiu ca desi nu am cunoscut o persoana o iubesc mult de tot...mai bine spus am iubit-o,doar pentru ca era mama ta scumpul meu prieten! Imi aduc aminte cum imi povesteai ca te jucai in parul ei atunc icand erai mic,imi amintesc ca te priveam cu cata dragoste vorbeai de frumusetea ei,de blandetea si despre ea.O dragoste nemarginita se citea in ochii tai.O dragoste incredibil de mare.
Imi pare rau ca ti s-a intampalt asta,imi pare rau ca nu pot sa fiu langa tine acum cand ai nevoie de noi prietenii tai.Vorbele meele stiu ca nu te-ar ajuta cu nimic,stiu ca nu cuvitnele ii aduc inapoi pe cei dragi si stiu ca poate langa tine e cine trebuie sa fie acum,dar te iubesc mult si indiferent de ce ti se vaintampla voi fi cu tine! Pentru tine scriu astazi plina de tristete! Condoleante,inca un inger a plecat la cer!Sunt vorbe fara sens ce spun acum si nici macar nu stiu de ce le scriu...imi pot imagian doar durerea din sufletul tau si stiu dorinta ta acerba de a evada ...Iti simt trairile si spaima.O vei conduce pe un ultim drum,mult prea devreme!Stiu ca esti pustiit si ca ti-ai dori sa fie doar un cosmar...ca maien ai vrea sa te trezesti si sa o vezi acolo zambind si urandu-ti "buna dimineata".Astazi iti reamintesti toate clipele cu MAMA si plangi.Poate ca alcrimile le ascunzi sub un obraz dur si in spatele unor ochi hotarati,dar inima ta plange,urla.E furtuna in capul si in sufletul tau.O noapte rece s-a asezat peste tine!O noapte atat de rece...As vrea atat de mutl sa-ti fiu alaturi,atat de nult as vrea sa pot sa fac ceva,sa schimb ceva...Nu am puterea sa o readuc la viata,nu am puterea sa fac nimic.
Sa plang e tot ce pot sa fac,sa palng si sa scriu.Stiu sigur ca nu ai fi de acord...ca nu ai vrea sa scriu despre asta,dar e singurul meu mod de a fii eu,de a vorbi cu cineva...Nu vreau comentarii la adresa acestui post! E doar un epitaf inchinat unei mame!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu