miercuri, 8 aprilie 2009

VERDE


E verde totu-n jurul meu,
Verde e culoarea sufletului meu,
Verde e sunetul bucuriei
Si verde e zambetul copilariei

In zboruri verzi fluturii se aduna,
Pe cer intind o hora nebuna,
Imprastie vise colorate
Aduc rasete de mult uitate



Ganduri confuze ma napadesc
Si doar la verde ma gandesc
Inger cu aripi muiate-n verde
Ma cheama la el si se pierde



O pana cazuta usor pe podea
Ma linistete ca nu e doar in mintea mea
Mireasma de primavara si de flori
Ma invadeaza si-mi da fiori

O raza de soare patrunde pe geam
Mirata m-ntreb:"Oare visam?"
In inima si-n minte am doi chi verzi
Si un tablou cu doi fluturi verzi

Ma uit la verdele din jur
Un verde mult,un verde pur
Culoarea sulfetului meu,
Culaorea demonului meu...

2 comentarii:

  1. iti place sa suferi??

    din cate am inteles eu, din mai multe posturi, vorbesti despre persoana cu ochii verzi ce a facut parte din viata ta, a insemnat mult si pentru care tu acum suferi...vrei sa treci peste si nu faci decat sa suferi....gresesc?

    si daca e asa, de ce o faci? de ce nu treci pur si simplu peste daca asta vrei...sau de ce nu renunti la orgoliu prostesc pentru a fi fericita alaturi de "ochii tai verzi"??

    RăspundețiȘtergere
  2. @Razvan: Viata e un nonsens pe care il particularizam prin complicatii...Imi place sa sufa r spui tu...Te inseli..."Fluturii mei verzi" mi-au redat libertatea de a scrie...sa renunt la orgoliu?NICIODATA! Am nevoie de ochii verzi ca sa pot scrie,nu inseamna neaparat ca sufar...Voi trece peste,la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere