marți, 7 aprilie 2009

Ingeri pierduti...


"Ieri erai un inger nevinovat..../astazi ingerii din cer mi te-au luat".
Ma intreb de cele mai multe ori cat voi trai si cate persoane dragi voi pierde...Cati prieteni imi voi vede murind ...fara sa reuseasca sa vada cea mai frumaosa parte a vietii.Ne plangem de toate si de toti ,ne palngem ca nu obtinem ce vrem,ne palngem ca nu putem pleca in excursia dorita....si niciodata nu multumim ca suntem vii si sanatosi ,ca ni se ofera sansa sa traim sa ne bucuram de frumusetile vietii.Uitam ca altii de-o vartsa cu noi sau paote chiar mai mici nu apuca sa se bucure! Uitam ca exista persoane care nu isi doresc altceva decat sa mai traiasca inca o zi ,ca altii vor sa mai vada inca odata soarele ,sa mai asculta inca odata melodia preferata.Sunt persoane care nu se palng ,care stau pe un pat de spital cu speranta ca paote maine ....ca paote va mai exista un maine ,un maien simplu,fara lucruri de firma,fara excursii in strainatate,fara facultati afara din orase,fara egoismul ce ne stapaneste pe noi cei lipsiti de "intelegere"...Oamenii astia atat de "norocosi" care isi petrec juamtate de viata in spitale nu se palng ,ba mai mult ne incurajeaza pe noi astia "ghinionisti"....iar noi nu stim sa ii apreciem nici in viata si nici dupa ce nu mai sunt...
Ingeri pierduti...Dureri peste dureri si negru peste negru...o lume plina de dolii si o lume plina de lacrimi...
...................................................................................

4 comentarii:

  1. fata de cei aflati in situatii critice, am toata mila si cred puterea de a intelege ce inseamna sa iti doresti "sa mai existe maine"

    dar petru ceilalti..."Ne plangem de toate si de toti ,ne palngem ca nu obtinem ce vrem,ne palngem ca nu putem pleca in excursia dorita....si niciodata nu multumim ca suntem vii si sanatosi"...mi se pare ceva normal...fara asta nu ar exista progres, eu n uas putea trai fara vise, dorinte, aspiratii...nu as putea trai doar bucurandu-ma ca sunt in viata si sanatos (asta nu imi garanteaza fericirea)...nu imi e frica de propria moarte...mi-e frica doar de moartea apropiatilor

    atata timp cat pot visa, nu ma pot bucura ca sunt viu

    ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Razvan: Era ideea ca noi ne plangem..nu ca suntem fericiti,noi si cand ar trebui sa fim fericit suntem nefericiti pentru ca nu avem...ce nu avem? nu stiu..progresul..ce e progresul...paote va fi tema urmatoare de pe blog-ul tau..astept:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am o relatie mai speciala cu ceea ce inseamna Moldova...a noastra si "a lor"...si intr-o anumita masura m-am plicat sentimental in miscarea aceasta ce se vrea a fi o revolutie pentru caderea comunismului....e o oportunitate foarte buna sa scriu despre progres, insa vreau sa mai astept cateva zile...vreau sa vad cum se misca lucrurile...nu pot sa fiu pesimist acum, si optimist nu vreau sa fiu...

    progresul...urmatoarea tema a mea, ok :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Razvan:Chiar sunt curioasa cum vezi u progresul....o sa avme ceva de dezbatut pe tema asta...am un presentiment ca o sa ne cam contrazicem dar...

    RăspundețiȘtergere