luni, 26 aprilie 2010

Draga EU,

A trcut atat de mult timp de cand nu te-am mai intrebat ce mai faci.Am fost atat de prinsa in valtoarea vietii incat nu ti-am mai dat nicio atentie. Am uitat ca tu esti ,ai fost si vei fi mereu cea mai buna prietena a mea. Te-am parasit de ceva vreme...Pur si simplu am fost atat de ocupata sa fiu placuta celorlalti incat ma uitat sa imi intorc privirea catre tine. Stiu ca erai putin cma trista cand ti-am vorbit ultima oara. Ma intrebai atunci ce sa faci sa ii faci pe ceilalti sa te inteleaga. Nu am stiut ce sa iti raspund atunci si acum cu atat mai putin stiu ce sa iti spun. Mi-ai spus ca paote amintirile ,trecutul or sa iti releve acea TU de odinioara. Ai reusit sa te redescoperi? Stii am uitat sa iti spun ca intotdeauna imi creezi probleme. Da, imi pare rau ca te demoralizez mai mult ,dar niciodata nu ma lasi sa fiu fericita.Insa fara tine nu pot trai. Esti prietena mea desi uneori nu ma ajuti deloc ,ba mai mult ,ma bagi si mai mult in bele...Eu te iubesc ...intr-un fel ...Stii la fel de bine ca si mine prin cate am trecut impreuna si am razbit intotdeauna doar pentru ca ...pentru ca atunci cand a fost nevoie am reusit sa ne intrepatrundem ca in prima zi cand ne-am cunoscut...iti mai aduci aminte acum 21 de ani cum am plans impreuna? Cum ne-am intrebat de ce a trebuit sa intram in lumea asta fara sens si plina de atat de multa rautate ,dar atat de frumoasa. Am incercat in toti acesti ani sa gasim raspunsuri la mii de intrebari si ne-am afundat mai mult in confuzie si ,poate putin in depresie. Cred ca ne-am facut-o cu mana noastra dar ...Cred ca este timpul sa zambim din nou ,sa ne imbratisam si sa mergem sa ne atingem visele.

Cu drag ,
A ta eterna EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu