marți, 20 aprilie 2010

-Mi-e dor!
-Stiu!
-Te vreau!
-Stiu...
-Te simt atat de departe...desi esti aici...
-Stiu...
-Ma faci sa plang...
-Stiu...
-Iti place ca ma ranesti?
-Da si nu...
-Explica!
-Nu pot! E pur si simplu ceea ce simt! Vreau sa suferi desi nu vreau!
-De ce?
-Pentru ca te iubesc!
-Asta nu e iubire!
-Tu nu intelegi!Nu ai cum! Tu nu ma iubesti...Sunt doar un capriciu...
-Ce stii tu?
-Te cunosc mai bine decat te cunosti tu!
-Nu-i adevarat. Te-ai inselat de atatea ori in privinta mea...de unde stii ca nu te inseli si acum?
-Pentru ca stiu!
-Atunci de ce nu ma lasi sa plec?
-Te las!
-Nu-i adevarat...M-ai inlantuit si nu ma lasi decat sa ma indepartez,apoi ma tragi inapoi!
-Inca mai sper...
-La ce?
-Ca tu esti doar imagiantia mea si intr-o zi ma voi trezi si vei disparea!
-Nu te inteleg!
-Stiu...Tu esti altfel...Esti precum un inger cazut...Nu poti urca la cer pentru ca ai gresit dar nu poti coboari in infern pentru ca ai un suflet mult prea pur... Esti intre doua lumi...
-Deviezi de la subiect.
-Tu nu te intelegi pe tine, de ce incerci sa ii intelegi pe altii?
-Tu(plange)...nu(plange)...pricepi(plange)...nimic...
-De ce plangi?
-Pentru ca tu ma faci sa plang!De fiecare data ...
-Stiu...Si tu ma faci sa sufar! Enorm, doar ca nu stii!
-Eu? Pe tine? Niciodata! Indiferenta ta nu poate fi strapunsa de nimic!
-De ce ma judeci? De ce imi judeci masca? Cu ce drept ? Cine te crezi?
-Dar tu de ce o faci?
-Pentru ca te iubesc!
-Si eu te iubesc!
-Nu ,ti-am mai spus ,tu crezi ca ma iubesti!
-Dar...
-La ce ai renunta pentru dragostea ta?
-LA ...
-La nimic te asigur! Nu ai putea renunta la siguranta, la confort, la liniste, la tot ceea ce eu nu iti pot oferi!
-Nu-i adevarat!
-Ai mai facut asta in trecut ,o stii prea bine! Eu nu iti pot oferi decat dragostea mea si mult risc, multa nesiguranta si nici macar putina liniste... Ai vrea toate astea?
-Eu...Nu...nu...stiu...
-Eu stiu!NU ai putea risca sa ma iubesti cu totul ,pentru ca intotdeauna te vei intreba "DACA?". Imi pare rau...dar tu nu ma iubesti!
-Daca cineva nu te iubeste asa cum iti doresti nu inseamna ca nu te iubeste.
-Dupa cum spuneam ...DACA...Te rog pleaca...
-Eu...nu ..vreau sa te las ...
-Pleaca...vei suferi..pleaca am spus!
-NU!
-Ba ai sa pleci! Chiar daca azi ramai langa mine ,maine ai sa pleci cu siguranta!Nu esti genul care sa simta dragostea..esti genul care vrea sa intelega dragostea...Tu iubesti iubirea ...doar pentru ca incerci sa o intelegi...Pleaca acum!Nu te vreau in viata mea! ADIO!
-A..dio...(plange)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu